• Estelle

Kom i form sommarbrudar 2013

Gifter mig sommaren 2013 och vill komma i form. Följ med på vår resa eller hjälp genom att dela med era bästa tips och idéer.

• Svar på tråden Kom i form sommarbrudar 2013
  • Milano

Jag hänger på! Gifter mig i juli 2013 och har hittills gått ner 8 s.k. "trivsel"kilon och vill ner 4-5 kilo till, men de sista sitter ju som berget
    Nu kör vi

• Josefin o Micke

Jag är också på! Jag har dock lite mer tid då jag gifter mig vintern 2013/2014, men lika bra att börja i tid!

• Kitty85

Jag e oxå med:) Har gått ner 15 kg sen augusti förra året.5 kg kvar,blir det något mer blir jag inte ledsen,haha:) Gifter mig den 18 maj. Ett tips är att väga sig varje morgon innan frukost, varje hg minus har peppat mig till tusen:)

• Fröken Finemang

Vi har bestämt oss för augusti 2013 eller ev 2014. troligtvis blir det 13 o då är det HÖG TID att börja loosa lite i vikt. Mna kan säga att bröllop, är en riktigt bra kick att bli av med iaf några av mina alldeles för många kilon =) 

• Fjonken

Jag gifter mig i juni 2013 och det skulle inte alls skada om jag kunde minska några centimeter i omfång till dess Skrattande Låt oss hjälpas åt! 

• aviman

Vi gifter oss i Juni nästa år och jag är också på uppdrag "bli fit" Flört Har hittills tappat 4 kg och försöker hitta sätt i vardagen som bidrar till en mer livsförändrande viktnedgång Skrattande Typ, mindre salt i maten (om något), mindre slisk på helgerna och en promenad till affären istället för bilen (om det är småhandlingar då ;D )

Verkar fungera bra! 

• Krystal

Jag med. Inte så mycket kroppmässigt (även om jag nog skulle behöva det, men jag trivs just nu lite som jag är) Det är isåfall runt ansiktet jag vill tajta upp lite. Och det ska väl vara där det tar först om man håller igen, så jag har goda förhoppningar att jag fixar bort den antydande dubbelhakan och får tydligare käklinije och kindben till juni 2013. Och har jag tid kvar ger jag mig nog på lite gäddhäng också Trimningen börjar den 20 augusti har jag bestämt...då har jag 9 månader på mig...så kan jag äta ett par glassar i sommar utan att få dåligt samvete. Men sen blir det bara cola nån gång på helgen (medan jag och systersonen tävlar i Wii Fit mot varandra ) och cykeln ska tas fram ut garaget...

• Estelle

Åh, då var vi många :)

Oftast så har man en dålig vana när man har extra kilon. Ex. rör på sig för lite, tjuväter, småäter, äter för mycket o.s.v.

Jag börjar: Jag tjuväter och kan inte sluta, fast jag har ett BMI på 21 så trivs jag inte. Och mina portioner blir alltid större än vad dem borde vara. Däremot rör jag på mig ganska mycket  så det är den biten som räddar mig från övervikt. 

• brud2013

Åh hej på er! Jag är jätte gärna med här jag också! Gifter oss 27 Juli 2013 och jag har sju kilo jag vill bli av med :).

Jag försöker hålla mig borta från bröd och pasta ris potatis och äter en sallad till fisk eller kyckling helst. Om jag följer detta strikt så tappar jag ca två kilo i veckan+ lite träning! Väger 67kg till mina 60cm och skulle känna mig mycket bekvämare om dessa extra kilon kom bort :)

Kitty85, håller med dig om att man bli peppad av att se minsta lilla hg man gått ner varje morgon när man väger sig!!

• Fjonken

Mitt största problem är att jag äter för stora portioner. Jag rör på mig ganska mycket och tränar regelbundet, men det ger liksom inte så mycket som jag vill eftersom jag äter lite för mycket... Himla svår vana att ta sig ur! 
    Det är så lätt att sitta och säga vad och hur man ska göra och äta, men en helt annan sak när man väl ska göra det... Hmmmm.... Obestämd 

Svar på tråden Kom i form sommarbrudar 2013